Известие

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen купува Alfa Romeo?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • АКо Мито и Жулиета бяха с предница подобна на 159/Брера (излъчваща агресия), щяха да са много, много по-красиви според мен...

    Всички по-нови коли се чупят повече от техните предшественици (това явно е направено умишлено с цел печалба от части)...За пример давам Голф и Пасат......Сравнени с последните голфове и пасати (цени на части, колко често се чупят итн) просто няма база за сравнение...

    147/156 поне от моите наблюдения страдат най-вече от окачване, досадни проблеми като скърцания в купето, светещи лампи за проблем с въздушните възглавници, и проблеми с ТС мАторите, когато се отнасят немърливо към тяхната поддръжка...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • Първоначално публикувано от B. Stamatov Покажи съобщение
      Aаа Колега! Пак ме разочаровахте! За втори път след темата "За и против задното предаване". Там проповядвахте разпалено относно безопасното шофиране и разумната скорост а сега кави работи научаваме ние за вашето разюздано поведение зад волана...
      Колега не ме мисли, аз съм бивш дългогодишен куриер и съм изкарал принудителна рали школа та си имам някои, така да се каже, професионални изкривявания Пък ако тогава бях с автомобил със задно (75 например) нямаше да изпусна завоя или да се челосам, ами щях да се врътна и оня да ме разцепи на две странично
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Колега не ме мисли, аз съм бивш дългогодишен куриер и съм изкарал принудителна рали школа та си имам някои, така да се каже, професионални изкривявания Пък ако тогава бях с автомобил със задно (75 например) нямаше да изпусна завоя или да се челосам, ами щях да се врътна и оня да ме разцепи на две странично
        С газ ли си взел завоя?

        B&B Racing | bb-racingteam.com
        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

        Comment


        • Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
          С газ ли си взел завоя?
          Ква газ, единственото за което имах време беше да натисна спирачката (без съединител), да стисна с две ръце волана и да гледам глупаво надявайки се, че ще взема завоя
          Тази кола тогава спаси мен и още 3-ма души, така че който квото иска да си приказва, аз съм доволен от нея!
          Giulietta 1,6 JTDm 2013
          156 SW 1,9 JTD 2003

          Comment


          • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
            Колега не ме мисли, аз съм бивш дългогодишен куриер и съм изкарал принудителна рали школа та си имам някои, така да се каже, професионални изкривявания Пък ако тогава бях с автомобил със задно (75 например) нямаше да изпусна завоя или да се челосам, ами щях да се врътна и оня да ме разцепи на две странично
            Е значи имате завидна квалификация Поздарви и не искам да бъгвам темата. Въпреки че ми се струва, че доста се отдалечи от същността си и премина към темата за качеството на старите и новите Алфи
            Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.

            Comment


            • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Колега не ме мисли, аз съм бивш дългогодишен куриер и съм изкарал принудителна рали школа та си имам някои, така да се каже, професионални изкривявания Пък ако тогава бях с автомобил със задно (75 например) нямаше да изпусна завоя или да се челосам, ами щях да се врътна и оня да ме разцепи на две странично
              Е какво общо има пътното поведение на 75-цата с това на нормалните коли със задно?
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                Ква газ, единственото за което имах време беше да натисна спирачката (без съединител), да стисна с две ръце волана и да гледам глупаво надявайки се, че ще взема завоя
                Тази кола тогава спаси мен и още 3-ма души, така че който квото иска да си приказва, аз съм доволен от нея!
                при тея условия вида предаване няма никакво значение. Но я опитай да минеш подобен завой с 90км/ч, опитвайки се да ускоряваш, после опитай същото с алфа 75 например.
                по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                Comment


                • Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                  Е какво общо има пътното поведение на 75-цата с това на нормалните коли със задно?
                  Викаш 75 не може да поднесе на мокро

                  ---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:12 ----------

                  Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
                  при тея условия вида предаване няма никакво значение. Но я опитай да минеш подобен завой с 90км/ч, опитвайки се да ускоряваш, после опитай същото с алфа 75 например.
                  Предимствата и недостатъците на предното и задното предаване са ясни, просто с този пример илюстрирах на колегата Koolio, че 156-цата след 2002 година може да се справя без проблеми със ситуации от този тип и е поредното доказателство, как новата кола винаги е по-добра от по-старата
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                    Дедрата си се чупеше равномерно и нон стоп, дееба и кочината, графата с "редовните" повреди си беше баш в тоя период...
                    Карал съм много пъти 155 и не мисля, че е по-ергономична от 156/147, да не говорим за безумното разположение на радиото (също като на Дедрата).
                    Може би защото моята е фейслифтка и има VDC, но аз си взимам завоите с колкото искам и съм имал един случай, когато се бях разсеял и се наложи да взимам 90 градусов завой на мокър тесен междуселски път влизайки в него със 140 км/ч, на 5 предавка, с непрекъснато натисната спирачка и на всичко отгоре да се размина в завоя без проблем с идваща по закона за всеобщата гадост срещу мен кола. Твърдо мога да заявя, че с Дедрата или щях да изпусна завоя, или щях да се челосам в оня тип!

                    И за да не каже някой, че си хваля своето - 159 е още по-добра в това упражнение и искам точно такава, а на всиччко отгоре е и още по-нова
                    Е това, че имаш системи за стабилизиране, променя доста нещата, ако не си забелязал, нямам склонност да сравнявам ябълки с маслини. Аз говоря за 156-ците преди вътрешния фейслифт, такава след 2002-ра дори не съм карал.
                    А за ергономията и пространството - продължавам да съм убеден, че 155 и Дедра са мнооого по-напред. Включително радиото - както ми е ръката на лоста протягам показалец и си бъзикам. Ако е по-нагоре трябва да се пресягам и да си отклонявам вниманието. Не знам какво толкова ви бърка в гъза на всички разположението на радиото при 155 ...
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                      Дедрата си се чупеше равномерно и нон стоп, дееба и кочината, графата с "редовните" повреди си беше баш в тоя период...
                      Карал съм много пъти 155 и не мисля, че е по-ергономична от 156/147, да не говорим за безумното разположение на радиото (също като на Дедрата).
                      Може би защото моята е фейслифтка и има VDC, но аз си взимам завоите с колкото искам и съм имал един случай, когато се бях разсеял и се наложи да взимам 90 градусов завой на мокър тесен междуселски път влизайки в него със 140 км/ч, на 5 предавка, с непрекъснато натисната спирачка и на всичко отгоре да се размина в завоя без проблем с идваща по закона за всеобщата гадост срещу мен кола. Твърдо мога да заявя, че с Дедрата или щях да изпусна завоя, или щях да се челосам в оня тип!

                      И за да не каже някой, че си хваля своето - 159 е още по-добра в това упражнение и искам точно такава, а на всиччко отгоре е и още по-нова
                      За Дедра имаш мн.поздрави от мен!Един тук има таксита само италианки.Имаше Дедра двувалка 1.8 с изминати към 500000км като такси,преди това беше на 170000км.На тоя ако му се разваляше както ти казваш,нямаше да може да си купи Брава,Капа и 146/и двете jtd с трети комплект съединители/.А иначе задната седалка на 155 е в пъти по-удобна от на 156,където облегалката е по-изправена и си като във 2-ра класа на жп-то.
                      Last edited by virusalfa; d.m.y г., 15:33.
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                        За Дедра имаш мн.поздрави от мен!Един тук има таксита само италианки.Имаше Дедра двувалка 1.8 с изминати към 500000км като такси,преди това беше на 170000км.На тоя ако му се разваляше както ти казваш,нямаше да може да си купи Брава,Капа и 146/и двете jtd с трети комплект съединители/.
                        Просто колегата е попаднал на лоша бройка, както и огромна част от купувачите на алфа, които не са запознати за какво става дума
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          Викаш 75 не може да поднесе на мокро

                          ---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:12 ----------



                          Предимствата и недостатъците на предното и задното предаване са ясни, просто с този пример илюстрирах на колегата Koolio, че 156-цата след 2002 година може да се справя без проблеми със ситуации от този тип и е поредното доказателство, как новата кола винаги е по-добра от по-старата
                          Е не знам,явно твоята кола си я купил от Батман.Ама явно не си карал алфа.
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                            Ква газ, единственото за което имах време беше да натисна спирачката (без съединител), да стисна с две ръце волана и да гледам глупаво надявайки се, че ще взема завоя
                            Тази кола тогава спаси мен и още 3-ма души, така че който квото иска да си приказва, аз съм доволен от нея!
                            Колега при положение че не даваш газ, не виждам как ще се завърти 75-цата, има много килограми на задния мост и няма как да стане според мен без газ...
                            Абсолютно всички трансаксиали тежат 50% от теглото за задницата и още точно 50% за предницата...

                            B&B Racing | bb-racingteam.com
                            Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                              За Дедра имаш мн.поздрави от мен!Един тук има таксита само италианки.Имаше Дедра двувалка 1.8 с изминати към 500000км като такси,преди това беше на 170000км.На тоя ако му се разваляше както ти казваш,нямаше да може да си купи Брава,Капа и 146/и двете jtd с трети комплект съединители/.
                              Не знам кой от двама ни с твоя познат е "случил" на бройка, но със сигурност не съм единственият дето го е ял с ширпотребата Типо/Темпра/Дедра/155 Плюсовете им са драстично подобрената антикорозионна защита (ръждясват на 15-тата, а не на 10-тата година като предшествениците им), предното предаване, доста по-добрият външен вид и непретенциозните двигатели при първите 3 (те барем не раждат)... Минусите съм ги описал.
                              Сега излизам, че имам работа да върша, утре ще отговарям на въпроси и забележки. Поздрави на всички!

                              ---------- Post added at 12:42 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

                              Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                              Колега при положение че не даваш газ, не виждам как ще се завърти 75-цата, има много килограми на задния мост и няма как да стане според мен без газ...
                              Кодовата дума, която съм написал е "мокър път", беше валял дъжд.

                              ---------- Post added at 12:44 ---------- Previous post was at 12:42 ----------

                              Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                              Е не знам,явно твоята кола си я купил от Батман.Ама явно не си карал алфа.
                              Не бе, от "Онтарио" в Щутгарт 75 не съм карал и на този етап не държа да ти кажа честно.
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • Опитвам се да ти обясня че 75-цата без газ няма значение предно или задно, най-много да недозавие адски много...ама пък да се завърти....

                                B&B Racing | bb-racingteam.com
                                Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                                Comment

                                Working...
                                X